مهندس اولیاء:جهاد ملی این است که پایه های تولید ملی را در کشور استوار کنیم.

یزدفردا "نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در مراسم 29 آبان ماه سالگرد تاسیس قانون کار جمهوری اسلامی که در خانه کارگر برگزار شد اظهار داشت : کاهش روند سرمایه گذاری کشور وبلااستفاده ماندن بخشی از سرمایه گذاری های انجام شده که بصورت تعطیلی کارخانجات بروز کرده است یک فاجعه برای کشور محسوب می شود و امروز جهاد ملی ما این است که پایه های تولید ملی را استوار کنیم. علی اکبر اولیاء افزود امروز مصلحت کشور در دنبال نمودن استراتژی برد ـ برد است چرا که وقتی تولید رونق می یابد نیروی کار ما هم بنحو مناسب از آن بهره خواهد برد .
وی نیروی انسانی و کار استان را که سالها تولید کالاهای با کیفیت را تجربه کرده است را یک سرمایه ملی دانست وافزود واحدهای تولیدی ما باید چون گذشته کالاهای با کیفیت را با کمترین هزینه تمام شده عرضه نمایند و با اقدام خود رونق بیشتری به تولید کشور داده شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراحل نهایی قانون هدفمند شدن یارانه هادر مجلس اظهار داشت امیدواریم این قانون بنحوی نهایی و اجرا شود که با کمترین تبعات منفی برای اقشار محروم اجرایی گردد و با توکل به خداوند این مرحله را پشت سر بگذاریم.
وی تفاهم مسائل کارگری در استان را بالاتر از ظرفیت های قانونی دانست که می تواند مسائل مختلف کارگری را بنحو مطلوبی در استان مرتفع کند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا